browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

Sukhothai

Posted by on 2013.Dec.26

Ma kényelmes ébredés és reggelizés után nekiindultunk városnak az At Home Sukhothai Guest house-ból, nem olcsó IYH card kedvezménnyel 450, de legalább nem működött a meleg víz a bal oldali zuhanyzóban és a helyi nénik sem túl jó fejek, Lonely Planet ratingen pedig valami igen ajánlott volt…
Mivel ma lejárt a mobil internetem, vettem egy újabb adagot ez szerintem kitart a túra végéig (400THB), 1.5GB! A dtac (Telenor) bolttól már csak pár lépés volt a busz ami elvitt régi Sukhothaiba – 14km, ahol a romok vannak.
Már a buszról való leszállás pillanatában látszott, hogy káprázatos a hely. Kerékpárt béreltünk, Central Zone: Wat Mahathat, Pad Thai ebédre, Wat Si Sawai, Wat Tra Phang Ngoen, Wat Sa Si, innen ki a külső részre: Wat Sarasak, Wat Phra Pai Luang, innen át az északi zónába, és talán az egyik leg lenyűgözőbb Buddha Szobrot találtuk a Wat Si Chum-ban. Pálcikás hús evés, kerékpár leadás útán indultunk vissza az új városba.
Az hiszem a képek magukért beszélnek, ez a sok víz, a napsütés, a zöld ápolt fű, a nyugodt nap a két új baráttal, szuper élményeket jelentett! (Ma hallottam először magyar hangot pont egy hét után, aranyosak voltak, én köszöntem rájuk, ők is kerékpárral tolták bent a Central Zone-ban!)

Wat Mahathat

Valami kaja.. Fincsi volt, azonosítani nem sikerült

Wat Mahathat from the side

Wat Si Sawai

Wat Sa Si

Wat Si Chum

Mivel Daphne&Chris ki kellett költözzenek ma, mert valaki foglalt szállást a szobájukba, így nekik kerestünk szállást, kicsit jobbat találtunk (látszólag amint ahol én maradok), némileg olcsóbban! Azt hiszem át kell értékelni a Lonely Planet szállás ajánlatait! 🙁 Kicsit elszáll alattuk a ló ha róluk írnak. Nekem mázlim volt, a 10% IYH Card kedvezményt utólag adták vissza, mert a netes foglalási rendszerük nem kezeli ezt! Végül is ez is egy sör ára!
Daphne is counting the killed mosquitos in my room...

Daphne is counting the killed mosquitos in my room…

Ma gyorsan kell & sokat aludjak, mert holnap hosszú nap lesz! Reggel 8-ra jönnek értem fél napos kerékpártúrára megyünk a környező vidéket, rizsföldeket megnézni, majd utána kb. 6 óra buszozás Chiang Mai-ba, ahol azt hallottuk nehéz lesz szállást talalálni, a két Német lánynak nem sikerült!

Website Pin Facebook Twitter Myspace Friendfeed Technorati del.icio.us Digg Google StumbleUpon Premium Responsive