browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

A gyalogtúra harmadik napja – Szilveszter

Posted by on 2013.Dec.31

Szilveszter napja, napkelte utáni keléssel kezdődött; 1.) nem akartam kihagyni a fotózást, 2.) a “bambusz falon” úgyis átsütött a nap! 🙂 Néhány koránkelő rajtam kívül is volt, így jót beszélgettünk és frissiben kaptunk a közben elkészült omlettből és piritósból!
Minden intenzíven harmatos volt, vigyázva ültünk, álltunk bárhová, merthogy azt nem mondtam idáig, hogy itt a házba, lakásba, boltba és természetesen a szentélyekbe csak mezítláb szabad bemenni!

Sunrise

The house

Breakfast being prepared

Mai nap gyakorlatilag csak lefelé kellett menni, mielőtt alámerültünk volna, még a falul belül megnéztünk néhány “intézményt”: szentély a falu tetején, ahol ép néhány szerzetes és helyi ember épített egy másikat a régi mellé, a falu közepén lévő CBA (itt 7-11), majd végül egy másik magaslaton az iskolát, ahol a fal nélküli termekből remek kilátás nyílik a környező völgyekre!
Lahu Village

The village view

local 7-11

Végleg elhagyjuk a Lahu törzs lakhelyét, irány a völgy, ma egy kellemes kis ösvényen haladunk a sűrű őserdőben, guide-unk nagyon jófej, mert mutat növényeket, mesél róluk közben. Egy jó másfél óra ereszkedés után leérünk egy nagy vízeséshez, ami egészen ki van épülve, van büfé is! 🙂 Van aki bírja a hideg vizet (Német&Francia) én inkább a kellemesen napos bambusz teraszról szemlélem az eseményeket, mely a patak fölé van szerelve. Rövid pihenő után, főleg míg ketten meg nem száradnak, indulunk tovább le a völgyben, most már vízcsobogással, kis hídátkelésekkel, szikláról sziklára lépdelve, élvezve a növényzetet! Mire leértünk a parkolóig kellőképpen nem fáradtunk el, így mikor Tom kérdezte, hogy gyalog v kocsival, gondolkodás nélkül vágtuk rá, hogy gyalog.
Banana

Jungle

Spider

Bridge

Mindössze kb. 3 km volt a rafting kezdetéig, itt átöltöztünk, kamera & egyéb cuccok a kocsiba, amit guide-unk visz le, mi pedig GoPro-val felszerelkezve beugrottunk a csónakokba, a két hajó között természetesen azonnal kitört a vizicsata, vagyis, hogy ki tudja a másikat jobban lefröcskölni hideg vízzel, nem tudnék eredményt hírdetni, mindenki beleadott mindent! 🙂
Egy idő utan mikor csedesedett a víz, átszálltunk bambusz tutajokra és az utolsó km-t azokon tettük meg, vicces volt a jónéhány cm-t elmerülő tutajokon hajózni lefelé!
Szokásos, ámbár minden alkalommal más Pad Thai ebéd várt a végállomáson, ahonnan kb. 1.5 órás autózással kerültünk vissza Chiang Mai-ba a szállásunkra.
Meleg zuhany, kivetkőzni a túraruhákból 3 nap után nem is annyira rossz! 🙂 Én megfázásomat kezelendő elkezdtem helyi rumot inni. Aztán szereztek normál ízesitetlen vodkát így ráálltam arra, mivel ittunk a szálláson, bónuszban kaptunk enni is, igen fűszeres finomságokat varázsolt a tulaj New Year alkalmából! Iszogattunk, eszegettünk beszélgettünk majd elindultunk a városba. Már séta közben láttuk az égen a lámpásokat, hamar mi is vettünk magunknak, öngyújtó & alkoholos filc kellett még, hogy meglegyen minden kellék!
Daphne&Chris elengedett egyet maguknak, majd én egy Happy New Year-t mindenkinek, majd a fiatalok is elengedtek mégegyet szülőknek&barátoknak, amit fel is vettem, így video üzenetben el tudták küldeni!
Preparing my lantern

Let it fly...

Let it fly…

Others do the same

Az újév az utcán ért minket soksoksok lámpással és tűzijátékkal! Nézelődtünk, sétállgattunk még, mivel éjfél után nem lehet alkoholt árulni a boltban(7-11), az idei év első Chang-ját a szállásunkra visszaérve fogyasztottuk el. 🙂
New Year Lanterns

Website Pin Facebook Twitter Myspace Friendfeed Technorati del.icio.us Digg Google StumbleUpon Premium Responsive