browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

A gyalogtúra első napja

Posted by on 2013.Dec.29

Az éjszaka igen hideg volt a guest house-ban, most az egyszer nem hoztam magammal hálózsákot, gondolván, hogy Thaiföldön úgyis meleg van. Ez elég nagy hiba volt, a szállásokon mindössze vékony takarókat adnak, az éjszakák pedig relative hidegek északon. Reggel a korai ébredezés közben a meleg zuhanyra gondoltam, ami persze nem működött, úgyhogy inkább kihagytam! Gyors pakolás és igen rövid blogbejegyzést követően vártuk, hogy jöjjön értünk a “busz” amely a 3 napos túrára visz; meg is jött, a városban még összeszedtünk néhány utast, 5 baszk fiatalt, akikkel végül nagyon jól összebarátkoztunk, a mai guide-unk egy igen “viccescsávó” volt – Jack Sparrow, egy jónagy tőrrel; egész nap faragott teakfából valamit, néha felénk rontott “Gimme your money” felkiáltással, de egyébként meg tudott normális is lenni… Néha… Pl. csinált nekem sapkát levélből, mondta, hogy csinál rólam fotót, csinált is.

Jack Sparrow

Útközben többször megálltunk: orchidea farmnál, piacnál vizet venni
Orchid Farm

Market

Meat market

Majd egyszer tényleg megérkeztünk egy Akha falu alá, ahol megkaptuk ebédünket,
lunch

a csávó végig vicces volt, mindig azt mondta 9.5perc múlva indulunk, természetesen a többszöröse lett, valamiért meg akarta várni az utánunk jövő csoportot, persze nem tudta elmondani miért.. A hely ahonnan indultunk a mai túrára kb 530m-en volt, az ösvény a bambusz erdőben egészen 780m-ig felvitt, páratartalom az volt rendesen. Mivel én meg-megálltam fotózni filmezni állandóan utól kellett érnem a többieket! Ja igen a guide-unk nem jött velünk csak a falu határáig, utána tényleg visszament a házhoz ahonnan indultunk, így kis csapatunk tök egyedül túrázott az őserdőben, igen jó volt(na jó hozzáteszem, az ösvény igen jól látható volt).
Akha little girl

through the jungle

the valley

Egy meredek lemenet után meg is érkeztünk az elefánt telepre! Már láttunk elefántot távolból és soksok háziállatot! Megmutatták szállásunkat és a zuhany/wc részleget! Le is pakoltunk gyorsan mert időközben bemelegítették elefántjainkat, amiben a végén mi is kivettük a részünket: vettünk nekik banánt! – hidegindító gyanánt 🙂
on the elephants

Nagyon édes, jófej állatok, elefántolás közben a vezető egyszercsak lehuppan a nyakáról baszk utastársam meg nem merte bevállalni a nyakon elefántolást, így a túra hátralévő részén végig én ültem “elöl”! Nagyon-nagyon szuper élmény volt!
Kaptunk vacsit: green curry, volt sör, nemzetközi csapat: francia család ahol a papa (ismerte a TDF&Cogniac Jay Image cégeket) microlight repcsit épít & repül vele, délkoreai lány aki a Sanofinál dolgozik sokat utazik és 2:10 alatt fut félmarathont, az 5 baszkt, egy német-mexikói pár, és egy lengyel pár, plusz két portugál srác! By-the-way: még nem írtam le, hogy német barátom apja meg a MediaBroadcast-nál dolgozik, igen vicces, hogy mennyire kicsi a világ)
Dinner: Green curry

Volt gitár, a tábortűz mellett, a guide játszott és énekelt thai nótákat, aztán volt nálunk is valaki – főleg a baszk srácok – akik játszottak és énekeltek, ilyenkor (is) sajnálom, hogy a gitárom használaton kivül van valahol…
Basque playing the guitar

Website Pin Facebook Twitter Myspace Friendfeed Technorati del.icio.us Digg Google StumbleUpon Premium Responsive